• Špeciálny pedagóg

          • Mgr. Lucia Franková 

            špeciálny pedagóg (primárne prvý stupeň) 

            Kontakt

            lucia.frankova@zsfandlyho.sk

             

             

            Vzdelanie

            Pedagogická fakulta Univerzity Komenského – Špeciálna pedagogika

             

            Doplňujúce vzdelanie

            Tréningový program zameraný na zmiernenie grafomotorických ťažkostí u detí predškolského a školského veku podľa metódy Paed.Dr. Yvet Heyrovskej

            Tréning fonematického uvedomovania podľa D.B Eľkonina predgrafémová a grafémová etapa, Dialóg plus s.r.o. Bratislava.

            KUPOZ – program pre rozvoj pozornosti, Nenásilná komunikácia 1., 2. úroveň, Zippyho kamaráti, Kamaráti Jabĺčka

            Terapeut Sindelar metódy

            Metóda rozvoja kognitívnych funkcií Reuvena Feuersteina I. 

             

            Prebiehajúce vzdelávanie

            Škola inkluzionistov 

             

          • Špeciálny pedagóg (primárne druhý stupeň)

          • Špeciálny pedagóg (primárne druhý stupeň) 

            Zaobchádzajte s človekom podľa toho, aký je a on takým zostane. Zaobchádzajte s človekom podľa toho, akým môže byť a on sa takým stane. J.W.Goethe

            Neexistuje žiadna situácia, ktorú by nebolo možné zušľachtiť - buď uskutočneným výkonom, alebo trpezlivým znášaním. 
            J.W.Goethe 

             

            Mgr. Mária Neurath  

            Kontakt 

            maria.neurath@zsfandlyho.sk 

             

            Vzdelanie  

            Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského, Bratislava - Učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov Matematika-Chémia  

             

            Pedagogická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava - Špeciálna pedagogika - poradenstvo  

            2. atestácia podľa § 50 zákona č. 317/2009 O pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch  

             

            Dialóg, Slovenský Inštitút pre Výcvik v Gestalt Psychoterapii - Dlhodobý výcvik v Gestalt psychoterapii, akreditovaný Slovenským inštitútom pre vzdelávanie v psychoterapii uončený 25.11.2016 zložením záverečnej skúšky. Zápis do zoznamu psychoterapeutov.  

             

            Člen Slovenskej psychoterapeutickej spoločnosti. (Nie som poskytovateľom zdravotnej starostlivosti podľa zákona č. 578/2004 Z. z. Ponúkané služby nenahrádzajú zdravotnú starostlivosť v zdravotníckom zariadení.) 

             

            Doplňujúce vzdelanie  

            Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami, 

            Krízová inetrvencia, 

            Základy krízovej intervencie pre pomáhajúcich profesionálov  

            Test kresby stromu,  

            Výchova a učenie pomocou metódy nenásilnej komunikácie - 1. úroveň,  

            Zásady nenásilnej komunikácie vo vyučovacom procese - 2. úroveň,  

            Zippyho kamaráti,  

            Využitie myšlienkových máp v edukačnom procese,  

            lektor Hejného metódy,  

            Goetheánske umenie v umeleckej terapii  

             

            Prebiehajúce vzdelávanie  

            VÚDPaP - Dlhodobéšpecializovanévzdelávanie v Supervízii 

            Škola inkluzionistov  

             

            Zákon č. 138/2019, § 21 

            Školský špeciálny pedagóg v škole a školskom zariadení okrem zariadenia poradenstva a prevencie  

            • vykonáva diagnostickú činnosť okrem diagnostickej činnosti na účel zaradenia dieťaťa alebo žiaka do triedy pre deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami alebo do školy pre deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a na účel vypracovania správy z odborného vyšetrenia, 

            • poskytuje odbornú pomoc a špeciálno-pedagogicképoradenstvo deťom a žiakom v rámci špeciálno-pedagogickej intervencie, 

            • poskytuje špeciálno-pedagogicképoradenstvo a konzultácie zákonným zástupcom, metodickú podporu pedagogickým zamestnancom a odborným zamestnancom príslušnej školy alebo príslušného školského zariadenia,  

            • poskytuje deťom, žiakom, pedagogickým zamestnancom a odborným zamestnancom príslušnej školy alebo príslušného školského zariadenia pomoc a poradenstvo pri prekonávaní bariér vo výchove a vzdelávaní detí a žiakov, 

            • poskytuje súčinnosť zariadeniu poradenstva a prevencie, 

            • podieľa sa na tvorbe individuálneho učebného plánu, 

            • vykonáva priamu výchovno-vzdelávaciu činnosť, 

            • podporuje spoluprácu pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov so zákonnými zástupcami a ďalšími odborníkmi, fyzickými osobami a právnickými osobami.